10 April

Jaså du! idag har det varit en sån där underbar dag igen.fruktansvärt fint väder!


Ställde klockan till 11.11 (bara för att)
Gick upp typ 11.30 för att äta frukost osv innan jag och chily skulle ta oss till Malmö för att ha genomgång på stadion. Allt gick kanon, chily hoppade på i åkarp, sen hade vi ett trevligt samtal i bussen. Efter det stod vi och löka ihjäl oss vid Stadion då vi var lite tidiga.. Sen mötte vi och dem typ 30? andra Nisse igen och han gick runt och visade oss arenan igen samt hade genomgång om var vi ska stå osv.

När genomgången var slut så frågade han oss om någon kunnat stanna kvar och hjälpa till med att bära lite grejer inne på stadion, och typ 10 pers räckte upp. Men när allt var klart så stack varenda jävel förutom chily och jag. jävligt dålig stil..

iallafall så bar vi lite reklamskyltar å sånt, (jag bar och chily puttade) , men nu kan vi iallafall konstatera att vi varit med vid bygget av swedbank stadion,   - check.
Jag var lycklig som få då jag fick beträda gräsmattan och röra mig där nere. jävlar va häftigt det var!

Sedan knallade vi till södervärn och kom precis i tid till bussen. Sen ahde vi ytterligare en bra diskussion på bussen innan hon hoppade av i lilla åkarp.

När jag kom hem så möttes jag av en familj i chillouttillstånd. Alla satt i trädgården och drack öl å sånt. Så jag knyckte en öl och joinade dem i den fina vårsolen.

Jag fick även knalla bort till Lindros och hämta lite grillkol för vårat var typ slut. Maten idag var grillat (givetvis). kotletter å klyftpotatis, - åsså påskmusk! sjuukt nice!

dagens:  Jag har byggt ett hus med ögonmåttet och en synvinkel, det blev en jävligt fin syn-villa

HAHAHAHA , den är så jävla bra!

Ikväll vet jag itne riktigt vad jag ska göra. antagligen blir det att dra till stadsparken för dansken har lånat en lägenhet där i krokarna.

jag skrattar fortfarande. shit va patetisk jag är!

puss åadjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback