15e April

tjena, om 2 ½ vecka fyller jag 20 år .. förväntansfull ? inte ett skit.

Första matchen på nya stadion, ja vad kan man säga. Jag har hängt på Malmö Stadion sen säsongen 2003, då var jag 14 år. Aldrig kunde jag förbereda mig för känslan när man knallar in på sveriges finaste, bästa, och dyraste arena någonsin. Den känslan går inte att beskriva så jag ska inte ens försöka. Att sedan Hitta ett youtubeklipp där Labbe gör det historiska första målet på arenan, är total eufori! Jag sitter ofta och kollar youtube-klipp på olika supportergrupper, men jag kan säga att Jublet vid målet tar det mesta! sanslösa rysningar! Jag håller med Kindgren, 3 gånger har jag någonsin fällt tårar av till följd Av MFFs resa.
Göteborg borta 2004. Största bortaklacken någonsin i nordens historia sett till avstånd.
Guldet 2004. kommentarer överflödiga.
Och nu Nya stadion.

Sprang in i Yngvesson och Patrik Andersson också. maffigt!!

Imorgon kommer Danne hem. Saftigt! hoppas han har köpt nåt redigt fett till mig som han lovade!

Skulle egentligen åkt till Stockholm och varit publikvärd mot AIK, men vår eller MFFsupports bussresor blev itne av. Lame. Bull för Chily som tagit ledigt från jobb..

Det är bara Danne som klarar av att sitta på ett flyg i 12 timmar, för att sedan åka direkt till jobbet och jobba 8 timmar, lägg därtill Jet-Lag.. Daniel Boross är Ungern Iron Man..

Idag är jag sjuk. låg halvvaken hela morgonen! när jag ligger i sängen och svettas  som en gås så får jag en dröm i huvudet av att mamma tänkte vara extra snäll och göra en pulig frukost på sängen till mig, men istället möts jag av mina kära föräldrar med Nyköpta monsterbaguetter och massa gott pålägg! jag satt å käkade i en kvart och det enda jag sa var "mm." vid varje andetag. makalös känsla!
Räksallad, Salami, Prosciutto?, sallad ... mm...

Varför ska Sony Ericsson alltid klydda till allt? varför? varför?
Jag kan inte lägga in bilder å musik å sånt på datorn från mobilen, för man måste göra det genom deras jävla skräpprogram och det har aldrig funkat på min dator.

AVGÅ NÅGON!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback