17 April - sammangfattning

igår var jag på motormässan och sen på Carros 19-årsfest.

knallade dit runt 7, men jag fick en jäkla huvudbry när jag märkte att Det stod ett random namn på deras brevlåda. Jag ringde då Carro och hon förklarade att dem flyttat för 2 år sedan.. gisses vad länge sen de var. jag fick direkt tanken att dem flyttat till andra änden av hjärup, men nej dem hade flyttat till huset brevi.

väl där träffade jag massa nya trevliga människor ifrån Malmö och några andra ställen. trevligttrevligt. Träffade även Elle och emelie från Hagalid-tiden. Elle gick i min klass 7-9an och emelie är ett år yngre. Jag och Elle hade fullt upp att snacak gamla minnen. gisses vad roligt det är!


Lady gaga är så jävla vidrig! ööööööööEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback