19 April

Igår hade jag tenta.. det gick sådärr, sen köpte jag en massagebänk och belv hämtad av mamma. När vi var hemma så knallade jag upp till bykrogen för att hjälpa Krille å Johan med deras fest. Sandra var där och senare kom Dansken. Drack min första öl typ halv 6 och var lagom tankad vi 12 typ så jag stack hem å däckade. Svinball fest dock!

kollar på "å så kom polly" Jennnifer Anniston.. mmmmmmjaauu.. varför ska den dumma jäveln slå på hennes fina rumpa? jag hade ätit upp den.. Dum Ben Stiller!

Jag har så fucked up jävla ont i svansen! hart googlat mig till att det antingen är en fraktur eller en inflammation i nånting.

Heninekenreklamen är otroligt rolig och tjejen i pepsodentreklamen har den finaste och mest klämvänliga rumpa jag sett.

http://www.youtube.com/watch?v=tPiZM-VhUqI

Varför har hon en iller? varför? avgå jennifer.

imorgon ska jag till vårdcentralen. ska kolla upp svansen och varför jag mår så dåligt.

JAG VILL HA EN FLICKVÄN!

Kommentarer
Postat av: chily

haha du är så go!

ut o ragga då eller något . bli som de andra på bdb som skriver komenterar till folk du inte känner.

2009-04-20 @ 09:39:00
Postat av: adde

Har du ngt emot illrar eller? skott i pannan isåfall!:D

2009-04-25 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback