23 April

öööe.. var inne i Lund igen för att ta blodprov igen å sånt mööög.

tog tåget in med Lollo, som vanligt fungerade inte maskinen så jag fick åka gratis. Jag kom på att jag faktskt aldrig har köpt en biljett i den maskinen. får fan alltid åka gratis, fett nice!

iaf. Sen knallade jag den knappa kilometern till lasarettet från stationen, det var ju så fint väder.
När jag intog sjukhuset så började jag med att gå vilse som satan. hamnade i helt fel del av sjukhuset och när jag frågade en nurse så fick hon sig ett gott skratt. tur att jag delar med mig av min humor, vad hade Sverige varit annars liksom.

Jag kände mig som en sån där äckligt glad kille som egentligen ingen tycker om.

Jag hittade rummet och tog en nummerlapp, och satte mig ner. Jag hann läsa ungefär en halv kalleanka tidning innan jag blev inkallad. Jag Hamnade hos en ganska otrevlig tant som förmodligen inte tyckte om ungdomar, men med min charm sprudlande runt mig så mjukade jag upp hennes humör och vi satt till sist och skrattade åt det mesta. Skrattandet upphörde när hon fick för sig att köra in en fet nål i min arm och ta ut nästan 1 dl blod. det är ganska mycket det och jag belv förbannad och gick därifrån. jävla hagga.

Jag knallade in på akuten lite över tolv med förhoppningar att bara vara där en timme. Men neeeeenäää.

Efter 2 timmar var jag skitförbannad, ringde mamma och bad henne göra nåt åt saken, men hon förklarade att hon inte kunde göra så mycket, så jag gick in och surade. Precis när jag kom in blev jag dock uppropad så jag knallade in. En snäll sköterska satte mig i ett väldigt kallt och tråkigt rum och förklarade att det kunde dröja en stund.

sure, rummet innehöll en säng en stol och typ, ingenting mer. det var kallt som faan och utanför var nånting som pep och var outhärdligt. Efter en timme blev jag skitförbannad och tänkte gå å skälla ut dem, men när jag gick utanför dörren så märkte jag att jag var i en helt öde del av sjukhuset. alla rum var släckta och ingen syntes till så jag beslutade mig för att inte skämma ut mig genom att gå vilse.
En timma senare kom äntligen sköterskan. Hon klämde på min cysta, gav mig lite instruktioner och skickade hem mig.

Vi måste seriöst anställa fler doktorer. Skandal är ordet! någon måste avgå!

Nu blommaaar dee!! Våren är här som satan och det måste firas! jag ska lägga mig och sola hade jag tänkt.

Dem här tabletterna jag går på gör mig helt bäng. Somnar hela tiden och kan inte prata när jag vankar. Första natten jag tog dem så vaknade jag av att jag trodde en mus var i mitt rum! Det lät precis som en mus som gnager på nåt..
Men när jag reste mig upp i förtvivlan så såg jag bara en stor jävla panna och ett par djupa ögon som glodde in i själen på mig.

Anita.. Du får sluta upp att skrämma mig.

Kan någon förklara för mig vad Carolina af Uggla gjort bra ? låten är så kass så man bölar när man hör den, och hon har snott Magnus efternamn! vem gör nåt sånt? varför? jävla rabiestant! hon ser ut som en jävla hippie.

ge mig en papaya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback