26e April

Snart fyller jag 20. om några dagar bara. jag längtar bara dit för presenterna å pengarna! väldigt skönt tillskott i mitt liv just nu fatkiskt. Att bli 20 lockar inte alls. då kan man ju inte ragga på fjortisar längre (olof <\3)

Gick upp tiiidigt för att gå till skoolan. gick bajsbra och det var ganska kul faktiskt. När jag kom hem runt 6 så ville danne träna. Jag hade inte tränat på ca 3 veckor, nåt som faktksit inte hänt på väldigt många år. jag älskar att träna, iaf så hängde jag med danne på en liten joggingrunda och en sväng till gymet.
Jag går på pencillin så jag ska egentligen inte träna tror jag, men jag var tvungen.

När jag och Danne skulle springa hem från gymet så sprang vi ner på en gata. Där stod 2 killar och fäktades med lasersvärd, vi blev skitskraja, vända, och tog en omväg. det var nog det enda drastiska som hände denna dag.

På kvällen kollade vi på på fotboll. som varje söndag så var vi tvugna att äta något gott. Så vi tände grllen i trädgården och grillade korv. en riktig korvfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback