27 April

Nej Adderaring, jag har absolut inget emot Illrar (wow va de såg konstigt ut). Förstår bara inte varför hon har en sån i den filmen, hennes karaktär hade passat bättre med en karp, eller en blåsfisk. En fisk av nåt slag. Dem är inte så energiska som Illrar (wow igen).

Jääääävla dåligt att man inte kan tanka nånting längre! alla torrentsidor har lagts ner, wää, hur fan ska man ha råd att köpa låtar och filmer såhär i finanskrisens spår? jobb, vad är det? jag kommer va arbetslös resten av livet.

Jennifer skulle kanske haft en katt? dem är söta. En sån fluffig variant. dem är extrasöta!

i dagarna ska jag och Lollo baka kanelbullar! eller Cinamonn-ballz som dem heter på engelska emligt mig och Annabong.

*Jag kanske borde bli en actionhjälte, dem är coola, krampiga, alla vill va dem, och dem får ALLTID dom snyggaste brudarna! (lägg märke till plural, lite slamppigt såhär i sommartider, vadå? att vara en slampa var coolt när man gick på högstadiet) wohooooo.

Nu ska jag ringa danne och berätta att jag hittat en bil som han ska köpa, sommaren kommer bli fedenice om han skaffar en bil så han kan köra mig överallt!
aawsome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback