28 April

jag har precis haft hela 5 unika besökare. Jag vill veta vem alla är, så jag vet vad jag kan skriva om härinne. Jag har såå mycket att få ur mig, men vågar inte för jag vill inte att random människor ska tro att jag är fullkomligt dum ihuvet.
Hade jag levt på bloggande så hade jag tjänat typ en tia om dagen, schysst allihopa!

vad händer på valborg? stadsparken först antagligen. Kanske slagt sen, men vem fan pallar betala typ 200 kr i inträde? sjukt gay.. avgå!

Är det egentligen någon som tycker estrellas produkter är godare med sån cpolja som dem använder nu ? jag tycker dem smakar fotsvett.

Jag förstår inte dehär med rasism. Många är stolta över att vara blattar, men samma människor kan slå ner vem som helst om man kallar dem för "jävla blatte" , jag ser inte rasismen i det hela.
Jag ser mig som skåning, om någon kallar mig "jävla skåning" inte fan blir jag lakk då? Vad har jag egentligen att bli sur över, är det att ordet "jävla" används?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback