28 April

usch å ve. idag vaknade jag jättetidigt, typ halv 11. kollade klart på IronMan sen gick jag upp.

Kollade i kylskåpet och hittade en Valio vanilj youghurt (stavning?) LAKTOSFRI.
KANOOONgod var den! fan blev helt förvånad. smakade typ vanilj! skitgott!

sen stack jag upp¨å träna en stund bara för jag inte har så mkt annat å göra.

Ikväll är det Barca - Chelsea. Jag ska låsa in mig i rummet och ingen ska kontakta mig. När jag tittar på viktiga fotbollsmatcher så är jag som i trans typ. Det är svårt att kontakta mig och jag skriker väldigt mycket, något som jag ärvt av min mor. Och går det dåligt så blir jag förtvivlad, på dåligt humör, och gråter en skvätt. Sport är nice!
Igår var det Hockey. Domaren fick rätt så mycket skit som vanligt och jag å mamma kan alla regler mycket bättre än honom. Alltid!
När det är handboll så är vi mest aktiva. Det händer så mycket och man blir helt galen på allt., Kommer nog aldrig glömma när Ungern osvh Sverige möttes i Somras, och Ungrarna var ena fula jävlar som drog i tröjor å skit. Danne den stackarn fick utstå saker jag inte önskar min värsta fiende. Vi kan vara ganska hårda i mun när vi är igång jag å mamma. Men som tur är så sitter Danne mest och skrattar även om det kan vara ganska jobbigt ibland.

Lussan skrev till mig igår, det kan hon låta bli i fortsättningen för hon skänker ingen lycka i min värld längre.
Mamma gjorde sitt bästa för att mjuka upp mitt humör igår, men jag hade ont i huvet och var mest putt för ingen ville svara på mina sms.

studentveckan iår blir svettig. Har redan 5 studenter att gå på och det är en och en halv månad kvar.


kombinationen Röd klubba - Red bull är oslagbar! mjauu va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback