5e April UPDATE

Vid 8 knallade jag upp till Jakri för att möta Millan. Jag var lite tidig så jag knalla inom min syrra och kollade in hennes lägenhet, hon flyttade i helgen. Den såg väl najs ut. Jag och hennes pojkvän Fredrik planerade inredningen och konstaterade att hon måste investera i en fet TV, för hennes nuvarande är för liten å ful. Gråa tv-apparater är vääldigt ute i elektronikbranschen nämligen. Detta hade hon ingen aning om givetvis, men vad kan man säga, hon är ju kvinna.
 
Det finns väldigt många fula tjejer! HUGA!
ursäkta, men tjejer som har slappt linne, spiktudor, och Orange hår, Måste lära sig använda BH..
Och tjejer.. om man har typ klänning, svarta strumpbyxor, och vita underwear, för fan se till så ni inte flashar muffen hela jävla tiden! det är inte ett dugg sexigt, man vill nästan kräkas! Den sledna Vita syns ju igenom för fan.

var va ja.. juste de. Stod och vänta på parkeringen ett tag och började undra om Millan kört ner i diket, men nä hon stod bara på andra parkeringen. lite kommunikationsmiss, men inte hela världen! Vi gick in och satte oss på pizzeran och började babbla om aaaaallt vi missat. Millan frågade mig innan om det finns sallad på den restaurangen och ja, de finns de.. Hon ville inte lägga på sig nåt innan hon åker.. make sense..stackars tjejer.

Vi beställde in varsin Kebabpizza som jag starkt rekomenderade för henne. den är skitgod! till den tog jag en Mariestad och hon tog Ramlösa     - med smak!

Det var verkligen jättetrevligt och vi snackade om aallt möjligt! massa nya grejer och saker som vi missat. gamla flick- pojkvänner och deras relation till varandra...,. hihi..

När både en och 2 timmar gått så ringde Glenn och fråga om vi ville åka till han å bada bastu. och Ja det ville vi. så vi körde till mig och hämta en handduk och ett par shorts. fattar fortfarande inte varför jag skulle ha de?
Sen körde vi till linero för hon skulle hämta saker as well.

Sedan körde vi den långa biten till Kornheddinge, när vi kom dit  så satt Glenn, Nalle, och "simao" i bastutunnan. Det var sån äkta man slänmgde vatten på och det var mycket mycket bättre än vanliga. Vi satt där i typ 2 timmar, efter det körde vi hem simao till torna hällestad. det var typ uta i ingenstans och jag å millan hade rättså kul när vi skulle hitta hem..,

Dagens roligaste var definitivt när hon skulle parkera utanför mitt hus. Hon fick uppdraget att leta reda på mitt hus då hon var här typ 2 gånger innan och det var många år sedan sist. Hon leta å leta, till sist gissa hon rätt så hon parkerade bilen och gick ut... -  1 meter ifrån trottoaren.. Min gata är runt 5 meter bred så 2 bilar får preciis plats. och hon lyckas stanna och parkera mitt i gatan. det såg så vansinnigt roligt ut så vi vek oss av skratt.Hon har bara haft körkort i 3 månader, men ändå.


Tack för en många skratt och en underbar kväll vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback