5e April

Kunde verkligen inte sova inatt så att gå upp imorse var verkligen svettigt. Men jag kom upp iaf och satte på en kanna kaffe innan jag gick in i duschen.
För första gången tog jag med mig en sån termo-mugg som håller värmen, fylld med kaffe så jag kunde dricka de i  Malmö. med facit i hand - SUVERÄN idé! jag är ett Geni. Var i skolan och fick lära mig en hel del intressanta saker. bl a att man vid kvävning, inte dör av syrebrist, utan för att vi inte andas ut koldioxiden. intressant! 
Anatomi is the shit. 

Idag lyckades jag åka med busschauffören med hål i huvet. Asså han ser så jävla sjuk ut. Hans huvud ser ut som månen typ, me kratrar å grejer. 

Dagen har jag spenderat framför datorn och TVn. har mekkat lite i photoshop och grejer.. 

För typ en kvart sen ringde min gamla vän Millan. Vi var jättenära vänner för ett tag sen men det har liksom stannat upp tyvärr :( 
Hon ska jobba på Kreta ett tag så jag blev jätteglad att hon ringde.
Så nu ska vi till Jakri och äta på restaurangen och det ska bli Såååååå roliiiiigt! Har saknat henne nåt otroligt.  


För två månader sen åkte Ingvar Oldsberg fast i en poliskontroll, han hade kört 88 km/tim på en 50-väg, och när han såg de stora siffrorna "88" på polisens elektroniska fartmätare kom det förstås direkt:
  - Nämen, så trevligt... säljer ni glass här?

usch va jag skratta när jag såg den.
    
...d^,^b...

Nu vill jag till Staffanstorp ..   


Kommentarer
Postat av: Philip Messi

Tja majk, nice läsning, läste alla.. haha.. Keep it up !

2009-04-06 @ 01:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback