6e April

ahapp. Imorgon fyller Danne år, vad ska man ge honom? svar: inte ett skit! Jag ska göra en pizza till honom när han kommer hem från USA. Kanske en duva också ? dem två bästa sakerna han vet. Mat och Duvor.
Jag förvänta mig faktiskt att han skulle lägga upp bilder på amerikanska duvor på hans photobucket, men NEJ! han är otrogen och fotar en ekorre istället! killar är svin!

Idag vaknade jag upp och kände mig väldigt fräsch. så jag gjorde en meganyttig macka med grovt bröd, lite smör, ost, skinka, sallad, och tomat! till det åt jag youghurt med musli, drack jag mjölk och tog en vitamintablett! skitbra liksom!
lite senare kom jag på den lysande idén att springa till Staffanstorp ogen, så jag ringde Anna å hon hämtade mina grejer sen sprang jag.. jävligt fint springväder ute minsann!
Det gick skitbra och det tog runt 45 minuter. När jag kommit typ halvvägs så kom jag på att jag bara lade ner strumpor tröja och byxor i väskan jag gav anna.  Så det fick bli näck under brallorna ända tills vi åkte å hämta makki vid 10.

Anna har haft en väldigt omtumlande dag idag. Hon blev aslakk på en i DonkanCrew för hon var jääätteseg! Sen var hon putt i typ ett par timmar. Nu är hon verkligen igång igen. Hon upplyste mig om att det är skitkul att kasta makkis kudde i sängen. Sen fnittrar hon sådär som bara Anna Breivald kan göra..
 Allt avslutas med att hon säger "faaan, ja pallar inte fnittra meer" sen har hon värsta puppyface.. ocjkså en sån sak som bara Anna Breivald kan göra..  putteliten!

HAHA jag sitter å skriver här i godan ro, då Makki tjuter . "ANNA DU ÄR DUMI HUVET DU HAR TAGIT HELT FÖR MYCKE POPCORN I KASTRULLEN" så vänder jag mig om å makki står svettig som fan, utan tröja, med sin buttCrac väl synlig vid spisen och poppar popcorn i kastrullen. han får panik då kastrullen tydligen var lite liten så han ställer den som är full med popcorn på bänken å tar bort locket,

 popcorn flyger åt alla håll och jag hör Anna fnissa på toa!

Nu ska vi kolla fiiiiilm! pusseliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback