7e April

Danneboys födelsedag. grattis på honom!

Dagens GET går till GAIS prissättning! I derbyt mot IFK satte dem en löööjlig prisnivå. Dem allra sämsta platserna på arenan för... håll i er... 380 kr!! FAKK DET!

AVGÅ!!    Glenn, var fan tog demokratin vägen?? VA? jävla moderater.

Tila Tequila gnäller för alla är dumma mot henne "vad gör jag för fel, varför kan itne jag få äkta kärlek?"
FÖR DU SÖKER KÄRLEKEN I TV DIN PANTADE JÄVLA DVÄRG
kom till Hjärup istället, mmraaaauuR! <3 sweet ass.. jag vill bara biita i den!

Idag har jag varit i Arlöv hos Pappa Andersson för Anna skulle fixa sin bil, det gick bra och jag fick äntligen träffa makki och mattias pappa.

Makki påpekade än en gång att han inte tror att 600 miljoner män använder sig av Gillettes rakhyvlar. Börjar bli tradigt.

På engelska har ordet SWEDE två betydelser, nämligen SVENSK och KÅLROT. Svenskar är korkade.

Mer klydd i Wiltonaffären. vafan hur svårt kan det vara att köpa en spelare? jävla klydderövar!

Jag vill ha choklad!!!
(och Tilas rumpa.)

Vem skall avgå?!
Någon måste avgå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback