En bekännelse..

Idag är det första april. Ingen bra dag på förhand, finns en del anledningar till det.

Anna å makki ligger i sängen och gulligullar som vanligt. Jag och min gulligullapa, lekkamrat, och älskare, Katten lyckades väcka Makki precis, runt 3.

Idag är jag inte mig själv. Har inte duschat på ett tag.. känner mig som makki :(

Den här katten är det bästa i mitt liv just nu. Vi beslutade imorse att vi är tillsammans! Jag friade och katten svarade med att kolla snett på mig och stöka till i sin bajslåda. YES. När vi kollar film så ligger jag alltid å gosar med henne för makki gosar med anna. På morgonen när det är mysdags så hoppar alltid katten upp å gnäller att jag ska mysa med henne. Goooooosiig!
När jag sitter vid datorn brukar hon sitta i mitt knä och leka med muspekaren.

En dag ska jag räkna hur många gånger makki fiser på en dag. Ibland sitter jag och pratar med anna, när man plötsligt hör en dov prutt.., då kollar vi direkt på makki som visar sitt pruttfejs. Anna tjuter då "åååååååååååååå.,ÅÅ.." och jag tjuter "maakkiiii"

Kommentarer
Postat av: Anna

Micke, din blogg äger!

2009-04-01 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback