Igår!

Igår var nog en av dem bästa dagarna jag haft! helt underbart.

Började med att jag stack till skolan. Snäll busschaufför både på dit och hemvägen! woho!
Kom hem, Mats frågade om jag ville spela golf när han var på obs, och klart jag ville så han droppa mig i åkarp och jag slog några hinkar, sen hämta han mig igen. Sedan kollade jag på Elfsborg-Hammarby , en bajare fick in en riktigt rökare i krysset, och elfsborg skapade ingenting. LYCKA! Till andra halvlek så åkte jag å chily in till Glorias i Lund å kollade på andra halvlek i MFF-Häcken! MFF vann och nyförvärvet gjorde målet ! LYCKA!
Sen gick jag å Chily till stadsparken å träffade Mattias, Makki å FJ, plus 2 östgötar som var väldigt konstiga.
Vid 7 tog jag bussen hem, på bussen smsa jag mamma å frågade om det inte var pizza idag, och hon svarade JA! <3

Hämtade pizzorna precis lagom till Barca, som vann givetvis! <3 4 april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback