Marley & jag

Kvällen har jag tillbringat i Makkis säng tillsammans med mattias makki och anna.  Vi såg filmen Marley & me och den var faktiskt skitbra.

Phil Collins, Bryan Adams, White Lion  -  i mitt hjärta!

Luskade lite på Aftonbladet idag. fick reda på att Ipred-lagen börjar att gälla inatt.. Mattias blev skitskraj och vågar inte tanka mer.


äh..

I stockholm visas en utställning om Titanic.
"Till exempel berättas historien om en kvinna som tog sig upp i en av livbåtarna men föll i vattnet. Hennes medresenärer lyckades inte dra upp henne men fann sedan hennes vigselring i båten, och den ringen finns med på uställningen."

helt sorgligt..     =\

Jag och Mattias börjar bli riktigt less på Makki å Annas gullande. Mattias blev fly förbannad och röt:
 "för fan, gift er så ni kan knulla!"

lite skoj faktiskt, eller hur anna ?


jag vet att du är en av typ 5? som läser min blogg. Och du fnittrar fanimej varje gång så mvg till mig <3

Systembolaget Höjer priserna med 20 % !!

AVGÅ!!

 Reinfeld? Obama?

Var fan tog demokratin vägen!?

AVGÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback