Perfekt!

Idag är det fantamej EN FANTASTISK DAG!

Jag lämnade Chily, Anna, och Makki strax efter Chily arrived. Mamma och Lollo hämtade mig i vår blåa fina bil.
När jag klev in i huset värmde jag lite resten och efter det klädde jag mig för golf! jag tänkte att Jeans och en tunn vit tjocktröja måste bli skitbra att golfa i nu när det är så varmt.
Snål-Micke kom till när jag beslutade att cykla till golfbanan då 2 min buss för 12 spänn är lite för tjock sponsring för skånetrafiken som för övrigt suger!
Man måste ju vara ett geni för att förstå sig på deras nya maskiner!, Jag är inget geni,..

I alla fall så lånade jag mammas cykel och cyklade i det fina vädret. Det gick kanon i början, fast jag märkte att mammas gnällande om att jag ska pumpa däcken på hennes cykel inte var obefogat. jevvlar va gay det var i uppförsbackarna! Att min kära moder är typ stor som ett litet marsvin märktes också då jag cyklade med knäna halvägs upp i näsan.

Väl på golfbanan så var det ännu bättre väder än i Hjärup så det slutade med att tjocktröjan åkte av och jag flashade min snygga katte t-shirt och min genomlökade rygg. Alla slag gick perfa och jag satte en typ 10meters putt  till min stora förvåning!. 

När jag sedan skulle cykla hem så ringde jag min kära vän Lina och pratade massa strunt. Tiden gick fort så tjoffs så var jag hemma.  
När jag kommit innanför dörren så kuta jag till kylen och snodde en iskall Beck´s av min mamma. mmmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback