Soool!

Avgå!
mitt nya favoritord. Jevvla bra tryck i det ordet! Satt och spela Need for speed undercover på Wii hela natten med Mattias. Vi har klarat halva spelet på 2 dagar. LAME!
Somnade runt 6 men gick ändå upp vid 12 då jag ställt klockan. Respekt!
När jag vaknade så hade makki kommit hem från jobb, och hade givetvis däckat dirr. Han sover alltid med täcket över huvet. Har ingen aning varför men min teori är att han lider av mardrömmar, och således tror att demonerna inte hittar han under täcket. Ungefär som en 4åring. Detta utfall gör att han svettas som en griiiiiiiiiiS!
Anna vaknade nu.(kl2). Hon ser tokig ut på mornarna. Ett riktigt monster! hihi


nu kommer chily!
det första hon gör är att tjuta som satan! idag har hon på sig en svart. hyfsat ful hatt. Jag vet att jag är taskig, men det är ingen hemlighet att jag hatar det mesta du tar på dig, men jag älskar dig ändå.

pussåadjööö

Kommentarer
Postat av: chily

HAHAHA faan vad kul!!! du tar inte heller på dej så snygga grejjer du heller men ja älskar dg också ändå!

2009-04-02 @ 14:48:15
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback