Våren är här

Dagen började inte så bra då jag knappt hann gå upp innan skolan ringde och berättade att min patient lämnat återbud. Så jag gick och lade mig igen.
Det var FAAANTASTISKT väder idag så jag åkte in till Lund och träffade Chily Mattias FJ och Olof som satt å myste i stadsparken. Jag satt där i ungefär 2 timmar innan jag tog bussen hem för att plugga och äta.

Pixie från LA INK är så sjukt snygg!!! nu tänker alla "men vänta, han hatar ju sån stil"
och JA det gör jag, men hon är ändå snygg ! fattar ni då hur snygg hon är ?¨

Dessutom tycker jag Jessica Simpson är SNYGGARE nu när hon fått lite hullhull på kroppen! sug på den ni!


Gisses christ. gick in på "mitt 3" och hittade alla gamla fakturor.
På det abbonemanget jag har haft sedan 2005-09-30 som jag nyss sagt upp har jag betalt TOTALT, håll i er nu,
trettiTVÅtusenFEMHUNDRAnittiFEM kronor! alltså 32595kr.
Helt makalöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback