21 Augusti

Eftersom min fina Lina fått för sig att uppdatera sin blogg så får ju även jag göra det.
Har ägnat förmiddagen åt att kittla Lina och äta chips. Älskar människor som har ett personligt skratt. Såsom chily har sitt makalösa asgarv och Anna har sitt! Lina har också ett personligt skratt. Det är underbart och bara en av de tusentals sakerna som jag fullkomligt älskar med den tjejen.

Denna helgen ska vi tillbringa i Göteborg! Sandra å hennes pojkvän ska vara husvakt åt mormor å morfar så vi joina. Det ska bli Liseberg, universeum, god mat, lite Marry, och massa mys!

Jag älskar att hata Malmö festivalen. Men jag hatar dock inte att älska densamma. Det är nånting med MF som drar en dit varje år. Munkar, mandlar, godisband, folket, trängslen, slagsmålen, fulla fjortisar, luffare som slåss om burkar, artisterna, det fina vädret, eller helt enkelt vetskapen att ALLA är där och man träffar alltid nån man känner. Nu är den dock slut för vår del och det ät väl ganska najs.

Ska vara i Gbg freda - söndakväll. sen ska vi hem, sova sen åka till gbg igen och kolla på mff på måndagen :) najs. åka bil är kanonkul (Y)

Mitt liv är underbart just nu!!

frågan återstår, VEM FAN KALVA I TRÄDGÅRDEN?


Kommentarer
Postat av: Lina :)

Ååå, pruttisen min, Du är bäst i hela världen!! :)

2009-08-23 @ 13:39:34
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: Lussan

AHLGRENS MUNKAR BÄST!

2009-08-24 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback