25 Augusti

hemkommen från Göteborg! jag å Linafina landade i min säng framåt 2 inatt efter att ha snackat i köket en stund.
Det har varit en kul kul kul helg ! helt underbar faktiskt. Synd bara att MFF spelade som en drös arbetslösa polacker.

Ibland undrar man hur folk klär sig. Jag tycker verkligen inte vissa ska klä sig som dem gör! Även om man vill klä sig på ett visst sätt tycker jag fan inte dem ska göra det! jag fattar fan inte asså! Vissa vill verkligen se dumma ut! sen gnäller folk över att man reagerar på det. Men nä, jag kan inte tycka annat än att vissa ser förjävliga ut! Dem väljer själv att gå ut med en viss outfit och då väljer dem även själv att bli uttittade av andra.
I Göteborg såg jag och Lina (Lina är bäst) 2 fjortisar på Liseberg. Den ena hade en helt vanlig t-shirt på sig, och INGET annat? eller kanske trosor men det var preciiiiiiiis på håret att man inte såg dem!
Varför väljer man att gå på fakking Liseberg i dem kläderna? jag fattar inte..

En liten vindpust och halva Sverige hade fått se hennes Pink Taco!

Lina är Bäst

Danne får aldrig ALDRIG sälja the beast som vi kallar hans bil. Den är enorm och den bästa bil man kan tänka sig!

Det är en Opel Sintra, en minibuss typ.
*den har 7 säten fast danne fick bara 5 när han köpte den.
*Fläktarna funkar inte
*innertaket är löst
*man kan inte ha öppet fönster längst bak om man öppnar bakdörren. Fönstret är liksom i vägen hur sjukt de än låter.
*lampan där bak funkar inte.. eller man kan säga såhär.. det är sån lampa som man trycker in hela glaset.. bara det ätt hela taket vobblar när man trycker på den så det händer inget..
*Elhissarna fungerar även när bilen är helt avstängd ( ? )
*Lina är bäst
*det är en Opel.. Tysk bil.. Tyskar är konstiga..
*0-100 på ca 22 sek.
*När man växlar följer hela panelen runt växelspaken med.

Det är även jättekul med skjutdörrar för då behöver inte danne stanna när man ska på eller av, de gör man i farten, och när han bromsar så stängs skjutdörrarna automatiskt :D
NAJS!

http://www.blocket.se/lund/OPEL_Sintra_2_2_GLS_Minibuss__5_sits___Sk_Bes_23174358.htm?ca=23_11&w=1

Lina är Bäst!

Att tro på gud är ren å skär idioti. Om nu gud är så jävla bra, varför skapade han människan ? Det finns ingenting som vi gjort bra egentligen. Vi sabbar fan allt!
om det finns liv på mars så är dem ändå snart utdöda av svininfluensan, Aids, Hemorrojder, eller kanske en enkel jävla förkylning som vi ännu inte kan bota.

Gud har faktiskt några skamfläckar.

Cancer! varför gud?
Tyskar (förutom Heidi Klum! hennes Auf weiedersehen höjer Project runway)
Carolina Gynning
Tokio Hotel
Duvor
Den där veckan varje månad man inte vågar vara på samma planet som vissa tjejer!
Hämndlysten!

Om nu gud är så god, varför skapade han dessa? Hade männiksor inte velat ha hämnd så hade 90 % av alla dödsfall i världen aldrig hänt.

ännu ett otroligt onödigt och känsloladdat inlägg av mig

Lina är dock bäst.


Jag är bitter. Fast Lina är ändå Bäst!

Lite bra är DR Chil också som blev busted mitt i "akten", av en kondombehövande Matthew! hihihihi

Kommentarer
Postat av: c

för det första var det ingen "akt"

det var..något annat!

för det andra! VARFÖR avsluta med det där?!

för det tredje så ligger sigge på min fot

för det fjärde ska det ske

för det femte gäller de

för de sjätte smäller det

för det sjunge varför skratta ja just nu?!

2009-08-25 @ 18:36:53
URL: http://discofever.blogg.se/
Postat av: c

lägger till en grej till : för de andra varför kasta ut o blotta mitt privata sådär?! :( jag vill vara anonym! :(

2009-08-25 @ 18:38:46
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback