26 Augusti

Satt och kollade på Barca häromdagen och jag måste säga att det finns mycket jag inte gillar med all hype kring mitt kära FC Barcelona. Bland annat kommer teven kryddas av s.k "experter" som egentligen vet mer om potatis än om fotboll. 
 jag hoppas att jag slipper höra dumheter som den Jesper Hussfelt bjöd på när han som "expert" berättade att han minsann fått höra bland folk att många tror att Zlatan under sina 5 år i Barcelona kommer få högre status än Messi.
Vad är det för jävla skitsnack? 
Det finns inte en kotte i Barcelona som håller med Jeppe och vi som följer FCB vet om detta - så vem pratar Hussfelt till? De extra 'Zlatan-tittare' TV4 hoppas få nu efter övergången och för vilka man känner sig tvungna att hypa så till den milda grad att man säger något så idiotiskt?

fantastiskt.

Olof Lundh är man inte lite trött på heller. han är fanimej inget att hänga i julgranen, och Anna Brolin, snälla snälla åk ner till Spanien och do your thing! snälla, för mig och fille? duktig Anna.

Tråkigt väder det börjar bli nu :( sorgligt att inte ha över 24 grader varje dag. Molniga dagar är inte min grej! Jag lite på dåligt humör och måste bita Lina för att återgå till mitt vanliga jag.
Stackars Lina.
Klantigare tjej har jag då aldrig träffat. enormt charmigt och även detta bara en av de tusentals grejer jag älskar med den tjejen.

Ajdå, nu kom mina föräldrar hem.

Jag trivs verkligen inte i bögars närhet. Visst dem får suga snopp om dem vill, även om jag tycker det är ett feminimt jobb, men jag tycker bara dem är så obehagliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback