27 Augusti

Idag har varit en helt ok dag hittills.
Jag vaknade vid 7 imorse brevi Lina. kissnödig som fan. jag gick på dass.

Det var ruskigt kallt i mitt rum så jag stängde fönstret och dök ner under täcket. Lina spann som en katt, och det är alltid mysigt. Jag älskar Katter. och Lina.

Jag vaknade igen runt 11. Jag försåtr inte vad det är som gör att man alltid vaknar samtidigt? Lustigt. Lina drog igång datan å började spela harpan medans jag ringde Chily. Vi bestämde att vi skulle bowla vid halv 2, Spikat!
Jag gick ut i köket och hämtade alla frukostverktyg sen avslutade vi med frukost framför teven och vänner säsong 1 episod 7-8. Vi ska se alla!!
Eftetr frukosten gjorde vi oss i ordning och begav oss till tåget. I Lund mötte vi Chily och vi drog och Bowla. Jag ägde sönder mina monståndare och kände mig allmänt macho samtidigt som jag kysste mina Biceps!

Efter bowlingen handlade vi negerbollar å cola och chillade på en bänk. Sen gick vi till tåget och försökte förgäves ladda på mitt rabattkort. Det är en hel jävla vetenskap att förstå dem nya maskinerna skånetrafiken har fixat. Riktigt värdelösa, snälla avgå!!

EFter att ha hoppat av tåget knalla jag hemåt och här sitter jag nu. Lina är på jobb. Jag ska nog överaska henne med nån riktigt god mat när hon kommer sen.

nu orkar jag inte skriva mer. Men måste skriva ner några saker jag kommer ta upp i framtida inlägg så jag inte glömmer.

Religion
Snoppar
The Hills
Hästar

Spencer i The hills är        SÅ.. JÄVLA... DUM...I ... HUVET.

Nu ska jag duscha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback