29 Augusti

Idag har jag varit och firat Sandra och sedan suttit på Glorias mellan typ 5 och 8. Mycket fotboll, god öl och mat.

Nu när Lina är inne och bajsar, så tänkte jag ta tillfället i akt å skriva om snoppar. Varför har vi en snopp egentligen? hade det inte räckt med en lite tentakel som man för in i en lucka nånstans i det motsatta könet?
Jag kan tycka att det är ganska onajs med snopp ibland. Den är ivägen, blir stor, blir liten, blir ifrågasatt, och ibland älskad som få.
Jag undrar om det är sant att negersnoppar är större än andras. Något som är sant är iaf att den krymper vid användning av anabola steroider. Det brukar vara det flitigaste samtalsämnet i bastun på gymmet. Penispump måste ju va ett jävla hittepo. billigare, skönare, och lättare att skaffa en flickvän som kan suga som en igel. Stackars gymbögar.

Stackars araber. Hur ska mannen kunna se om kvinnan är nåt å ha? hon skymmer ju det mesta och sminkar sönder det resterande. 

Lia bra att bli bortgift då. kanske är därför dem fortfarande accepterar sånt. vad vet jag liksom. 

Michael Jackson hade ett sovrum på 370 km2 .. lök ? mitt är i runda svängar på 15 km2 och jag är lycklig ändå.

Jag hatar Real Madrid. jag hatar dem. jag hatar dem.


Jag älskar Lina.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar dig med och det var bannemig skönt att bajsa! :) HAHA

2009-08-29 @ 22:25:23
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback