2 December

Shit nu är de strax jul för bövelen.

Såg på nyheterna igår att Obama valt att skicka mer folk till afghanistan.... Varför?
Det fanns tydligen lite bad guys där som Usa inte tyckte om. Det börjar lukta lite rasism mot arabvärlden tycker jag.
Han skulle skicka ytterliggare 30 000 soldater dit för att hjälpa de 70 000 som redan finns där.

Dock är det lite intressant att Barrack Obama Fick Nobles fredspris för att han bland annat drog tillbaka större delen av de amerikanska trupperna från irak och just Afghanistan.
Och hans svar på detta är att skicka dit dem igen?


LinaFina

Idag har jag på mig linas svart och vit-randiga strumpor. Najs!

Nu blir det förmodligen svinsprutan, sen fotboll och därefter Lina, sen fotboll igen.

Måste ringa och boka tid till visningen också! jepp, vi har tagit ett steg till mot att flytta till egen lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Pruttkorven

Ååååh, Jag är så glad Mickepicke! Först och främst ska vi fira jul tillsammans, och sen ska vi på visning av lägenheten som förhoppningsvis kommer tillfalla oss! Jag älskar dig!:)

2009-12-02 @ 22:43:34
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback