8 Juli

äh., din fubbick

Fubbick e ett najs ord. Ful udda bög brud inte cancer kuk!, där var jag klyftig

Vad fan gjorde Queen Latifa på scen igår vid MJs minnesceremoni? lite överflödigt tycker ja. Hon såg itne ens ledsen ut.

Lägg märke till min hyllning av the king på min bild upstairs.ritkigt cooolt i think.
Omtenta på lördag. orkar shiiden . vill inte pluga! ska nog ut å springa en runda istället. mycket bättre än att plugga. det är ju ganska gay faktiskt!  


Fan vad kul det är att L å A är  i skåne. Shit helt galet. blir rörd bara jag tänker på det! Kommer mer utförligt senare men nu är jag lite för trött för att tänka.

Såg en artikel i skånskan idag på jobb. En bil brann upp förra månaden nära en väg. Den har alltså stått där i en månad och ingen pallar göra nåt åt den. Den är helt jävla röd av rost och det finns inget kvar på den mer än just rost.. *ändå har kommunen såna jävla regler. Dem måste besiktiga den först innan dem bslutar sig för att lägga pengar p åatt bogsera bort den.
besiktiga en sönderbränd bil? really?
kom å tänka på Kaj Åke "kajan" Hansson, när han ska beskriva en sönderbränd bil i hipp hipp

"vad kan man säga om denna?, en 4 på kaross å på väghållning? :) , haha, skämt åsido skämt åsido Denna bilen är inte bra. den är kass!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback