11 Juni

Asså denna Cissi.

Inatt drömde hon att hon var i mitt hus med mina inneboende. Hon ville bada i poolen (klart vi e schtekare), men jag vägrade. Så fråga hon varför, så började jag gråta och berättade att jag hade prostatacancer och att mina pungkulor hade domnat bort. Sen började hon gråta för hon tyckte synd om mig! Vi hade även en cykeltävling som JAG såklart vann!

Igår på Tegners så hitta jag en överöverfull tvilling, vid namn mattias. Hna bara dök upp med sin söta väska helt kalastoppad. Så jag hjälpte han runt lite grann. Så skulle han köpa öl till oss, så sa jag och Vickan att vi skulle köpa åt han för fatölen är inte drickbar. Så vi armbågar oss fram i kön och står å viftar med kortet framför snoken på bartendern men han ignorerar oss totalt. Istället springer han till mattias som hänger längst ner på bardisken å blickar ut över folkhavet TOTALT ointresserad av vad som händer i baren. Så går den jävla bartendern till honom, å han skrålar. "WööÖöe, TWåå ÖöööWllll " så fick vi dem ruskigt äckliga jävla fatölen dem har där. knappt drickbara asså! uusch!

Kommentarer
Postat av: cisssaaaaan

den där cissi verkar vara en cool prick!

2009-06-11 @ 13:30:23
URL: http://cisslor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback