11 Juni

F (ilip?) - Nej jag har inget speciellt emot sossar förut om att vårt land är uppbyggt på deras sätt och jag har väldigt klara synpunkter på hur vissa saker har skötts väldigt väldigt dåligt. . Jag är shtekare, 7/11 är det som gäller!

Galen vecka.   - tegners *3.
Den mest händelserika dagen var nog igår då man fick rädda 3 överförfriskade, och 1 kärleksfall. Varav en av de överförfriskade desperat försökte få mig att bli sugen på henne med ALLA medel. Visst människan är kanske den sötaste varelsen som finns, men det kändes givetvis fel Och jag funderade både en och två gånger på att skicka hem henne till Stp i en Taxi. När hon såg mig så skrek hon "Miiii-ckÄÄÄÄÄ!" sen rulla hennes ögon upp mot hjärnan och hon skönk ihop som en säck potatis. Jag såg nog ut som värsta pimpen när jag gick där med två tjejer under armarna varav den ena som sagt trodde hon hade halva inne.

Ja vad har hänt annars. Satt uppe halva helgen och snacka me Cissi. härlig tjej! härliga tjejer finns det fan inte gott om.

Var på David och Johans utsläpp. Pisseregn, men många bra foton!

stackars Anita ligger med huvudet i min tvättkorg. Efter att ha bott i mitt rum ett år så förstår jag att hon är självmordsbenägen

idag ska det regna som satan så jag skiter nog i allt vad studenter heter idag. Ska ladda upp inför Carros student imorrn imorgon.

fakking Miloo? vad är det för jävla hönshjärna som fixat ihop den sidan. Jag kan inte bli medlem? den hävdar bestämt att "något är fel" med mina 3 hotmails så jag kan inte gå in och kolla bilderna.. Nån som vill vara en ängel å skänka mig ett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback