13 Juni

shit. jag har ingenting att göra ikväll! iiingenting! riktigt tråkigt asså. eftersom jag är så sorlig så har jag knäckt en öl och tänkte fylla på med ytterligare ett par så man kan bli lite småfull sådär på Alkismanér.

Om 5 min ska jag ringa Anna och prata med henne när hon går hem från the twins. Jag ville verkligen dit idag men dem har gäster så de passar shiiden. Jag är vekrligne på humör för ett deeptalk med Anna. och möta tvillingarna på Xbox. Och skriva en massa. Och ta studenten igen. Och en öl till för denna är snart slut. Och smsa med någon. Och mysa med DIG. osv. tråkigt inlägg. förstår egentligen inte varför jag skriver det? jag är kanske konstig? eller är jag?

nu har det gått 5 min så nu ska jag prata med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback