13 Juni

Äntligen är studentveckan slut! faaan va ball det har varit, men att vara full 7 dagar av 9 tar på krafterna.

I torsdags gjorde jag, straht, och allard en jävligt rolig grej. Vi gick på Adams lillebrors student! ingen av oss hade träffat människan, men som adam sa så kan man ju inte säga nej till gratis öl och god mat.

Var i skolan idag. Gick ganska bra men var sleten som fan efter en hård vecka och en mysig natt. Bilcentret på jägersro brevi min skola hade nåt jävla ohoy. Markoolio var där och den jävla finnen kan aldrig hålla flabben. Jag och min ascoola lärare Saara röstade för att gå dit och Skalla den jäveln, men Fredrik (krooken) påstod att det är synd om Finnar, det är ju faktiskt bara tyskar som är fulare. 

Jag hade min sista praktik igår. Jag försov mig!  min ascoola lärare Saara (jag upprepar) ringde hem till mig eftersom mobilen är kass.
"hej det är Saara"  - här fatta jag ju direkt att jag försovit mig
Så jag sa inte hej, bara typ "oo shit"
sen skriker hon "JALLA JALLA MICKE" sen garva hon som fan!

hahaha usch vad cool hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback