14 juni

var i skolan idag och lärde mig HLR (hjärt och lungräddning). Det gick inte så jävla bra! 
jag fick inte liv i den jävla dockan. Den ville helt enkelt inte överleva! jag gjorde mitt jobb, men den kugga. IG!
dockan var ca 1,50 lång och var troligtvis Anitas bortglömde nästkusin som emigrerade till Asien när han gjorde en docka på smällen. Det kan inte vara kul att göra såna saker med en docka.

Min Anita är typ ett skal utan insida. känslokall,envis och hjärndöd! men jävlar vad hon kan gnälla ändå. Denna dockan, vi kallar den Kent. Den var hård som satan.. typ hårdplast

nu står det still i mitt huve. uppdaterar sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså HAHHHAHAH älskar DIG

2009-06-14 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback