14 Juni

klockan är över tolv så det räknas! Just nu är jag i sjukt stort behov av någon social jävel. Jag har varit det hela dagen och är de fan fortfarande. Det känns lite som att pannkakan är vänd typ. Jävligt jobbig magkänsla..

50 mins deeptalk med Anna hjälpte nada, men alltid kul att prata med dig ändå! Jag är så trött nu så jag vet inte vad jag heter.

Jag var på bio idag med Chuckie å Martin. Vi såg "baksmällan" och den var skitball, sen chillade vi i deras nya lägenhet ett tag.
Jag är så jävla korkad. När jag satt på bussen hem så var det en stackars tjej som inte hade pengar till bussen för hennes kort funka inte, och snäll som jag är betalar jag hennes bussresa. 30 spänn kosta deT! jag har inte 30 spänn att slösa på såna dumheter? nu har jag inte pengar till att åka till skolan imorrn,... Fakk Micke, inte bra alls.

Man känner sig så otroligt hopplös utan sin telefon! Jag kanske borde ställa in min klocka till rätt tid. just nu är den typ 4 timmar efter. Jag har den bara för att se lite smartare ut, annars har jag ju mobilen..Fast jag fattar inte varför jag gnäller över den.. den funkar ju ändå inte typ.

nu var det 9 dagar sen jag sov över 6 timmar på en natt och jag krökade i 7 av dem.. idag är min stora chans att sova ut lite. Ska vara i skolan 13.00 så det är fin sovmorgon. På måndag börjar jag ju jobba och då måste man masa sig upp vid 6.

Jag känner mig schleten. riktigt riktigt schleten. både utanpå å innanför. bungalow på Maldiverna.. mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback