18 Juni

Shit asså.. kom till jobbet runt kvart i 7. Satt å drack kaffe tills 9 då ingen av mina arbetskamrater kommit än. Gick upp på kontoret å snacka med Roos, bad om ledigt, fick ledigt. Najs.
gick till bussen, missa bussen med 15 meter, lök, det började regna, busskuren funka inte, bussen kom, gick på bussen, Fick upplysning av chauffören att det inte dem inte har "en halv", fick åka på barn, hoppa av vid polishuset, skulle ta tåget, märkte att min klocka går för långsamt, missa tåget, vänta en halvtimme, träffa Emma, snacka lite skit med Emma, Emma baila, ringde Fille, fick sms om att jag hat lågt saldo, kunde inte ringa mer, vänta på tåget, gick på tåget, ingen konduktör kom, gick hem, satte mig i soffan, mamma kom hem, får skjuts av mamma till skolan om 2 timmar, najs, snackar med Fj, funderar på powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback