3 Juni

Idag gjorde jag nåt som jag aldrig gjort förut och aldrig trodde jag skulle våga göra!
Jag hitta en tjej på internet som var sinnes snygg! så jag tänkte, javafan ahr jag å förklora. så skrev jag ett mail till henne.

"hej, jag vill inte verka konstig, men fy fan vad fin du är"

så nu ska jag gå å dö eller nåt.

varför har folk sånt behov av att se anorlunda ut? varför kan dem inte bara se normala ut? liksom maffigt hår med massor av sprej å diverse värdelösa produkter som förstör universum. Rakat på sidorna å tuppkam.
Realy?
är det coolt ?
lika coolt som att ha medlemskort på konsum typ.

Kommentarer
Postat av: chily

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHA

A!



SÅ NU SKA JA GÅ O DÖ EL NÅT HAHAHAHAHAHAHAHAAHHA!!

2009-06-03 @ 23:48:21
URL: http://discofever.blogg.se/
Postat av: F

Heeeey!! Det ÄR coolt att ha medlemskort på konsum!! Fick mitt andra igår!

2009-06-06 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback