30 Juni - Random Tankar

I want to break free?

i want to break free!


Jag vill ha en Sofiero! Från och med nu i detta inlägget kommer jag skriva lite instick med det jag hör i örat för tillfället.
Tjejer måste ha bra humor! annars blir allting så tråkigt. dem ska ha MIN humor, som är väldigt allsidig men dock jävligt bra.

Linus! . säger:

jag sitter på skethuset

vi har trådlöst Internett nu, rätt göttit o sitta o skita och va på msn

Ja de tror jag säkert! Det hade varit kul att prova? erkänn!


Jävla Tjabb om Michael Jackson nu för tiden. det nyaste påhittet ska vara att han fejkar sin död, låter förjävla konstigt må jag säga! 

PÅ TAL OM DE 
SHOT THREW THE HEART, AND YOU`RE TO BLAME!

nej inte det. JO , när jkag å connan var å handla glass i Lomma idag så fick jag syn på Expressens(?) förstasida.

ELVA Stycken har gått självmord eftersom MJ är död.

DUDE WTF?
vad är det för jävla hittepå? Dör Bamse så ska för fan inte jag dö också! jag visar mer medlidande och sorg som levande tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback