30 Juni

JAg blir så lakk!

Jag å Mats var å köpte sten häromdagen. han ska tydligen göra en gång i vår rabatt. iaf.
vi lassa stenen på en sån riktigt jobbig vagn med nån sorst dämpare. När vi kommer till kassan så pallar inte jag stå där å vänta på att kortköpet ska bli klart, utan jag börjar lugn å stilla bege mig mot dörrarna, då plötsligt en tjock tant med vinrött hår sätter benet ivägen och säger att jag "kan väl inte gå innan köpet är klart" .

fakk off?

hon tror alltså att om jag nu velat, så hade jag kunnat springa därifrån och ta en såkallad springnota. fast på sten.

e du dumi huvet? jag kör runt med 150 kg småsten, fördelat på 6 st otypliga 25kgs säckar. Hon hade fan kunnat krypa ifatt mig!
jag är ingen jävla åsna!
 
Jag kan se det framför mig. Lassa hur mycket som helst på ryggen, skrika iiiiii-AAAAH och löpa i Värsta Forrest Gump stil till andra sidan jordklotet


näe, inte ritkigt.


Kommentarer
Postat av: chily

HAHAHAHAHAHHAHAHA!! DÖR

2009-07-01 @ 01:13:33
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback