6 Juni

jajamen! Idag är det Sveriges Nationaldag! grattis på oss, typ?

till signaturen "F" som kommenterade mitt förra inlägg:
NEJ. det är inte coolt att ha medlemskort på coop. Det visar på att man handlar på coop, som är ett sosseiniativ, och jag gillar inte sossar. Det är även ett väldigt fult kort! jag vet för mamma har ett sådant. Det är vitt å grått, och det finns väl inte en människa i världen somm tycker det är snyggt med vitt å grått. Inte ens det svarta fåret i Tele2 reklamerna. Han blev rådissad av dem vita! stay black!

Idag vaknade jag upp ruskigt bakfull! inte alls kul och inte heller skönt.
När jag satt och frös vid södervärn igår längtade jag faktiskt inte efter en varm säng eller dusch elr dylikt, JAg längtade efter att kämpa sig upp från sängen och sätta sig på dass! fan va gutt det är!

Igår var jag på Maddes student. Jag förklarade för Danne och Vickan varför jag fick IG i typ naturkunskap. Hela den kursen är propaganda! fattar ingen att man KAN INTE mäta avståndet till solen? det gåår intee! så är det bara.

Fan jag såg en jävla grann tjej igår. Sen började hon hångla med Blekingekillen brevi mig som jag snackat med ett bra tag. Jävla skit!   Ridå..

På Ralles student i förrgår träffade jag några människor från Malmö. Jävla goa folk dedär. I vårt 3 timmarssnack så kom vi in på ett jävla intressant ämne. MSNgubbar!
Denna "=P", vad i helvete betyder den? gör den på riktigt och du ser riktigt sjukt dum ut! igge dejligt

Go Sweden! Idag blir det match sen direkt efter hämtar Anna mig sen ska vi snacka jättelänge! Vi har alltid enormt bra snack när vi är ensamma hos Makki. guldstjärna på dig

Gabon leder sin Vmkvalgrupp före Togo, Marocko och Kamerun. .... vänta lite nu.

vad F A N är Gabon? jag har aldrig nånsin hört talas om det landet. först var det albinonegrar och nu dett..Afrika slutar aldrig att överraska mig

Kommentarer
Postat av: F

Handlar du aldrig på coop bara för det är ett "sosseiniativ" =/ vad har du emot sossar? =) fanns en period där man kunde Dsajna sitt eget kort!! typ me ett foto.. vet inte om man kan det längre dock..! ge maj ett K!! ett O!! ett N!! ett S!! ett U!! ett M!!



OH YEAH!

2009-06-07 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback