IDAG

Jag har alldeles för mycket i huvudet!

jag trampade i en monster-fågelbajs på värnhem imorse. I vild panik (men ändå diskret) försökte jag få bort bajset från mina skor, men eftersom dem har såna vattenavvisningsskåror och bajset hade sökt sig dit så blev det mesta misslyckat.
Drog lite tidigare från plugget idag eftersom jag anser mig vara den bästa massören som finns och att jag inte behöver någon träning.
Tog 1an från jägersro till södervärn, inhandlade en kebab, och sprang till bussen. När jag betalt och satt mig ner så hade jag en halväten Kebab i handen och fått en mycket seriös tillsägning om att inte äta i bussen.   

 - Håll flabben gubbfan, Klart som fan jag käka i bussen! ingen svettig gubbe på 65+ med en håla i huvet kan få mig att inte äta min Kebab varm.

Hoppade av på "Staffanstorp västanvägen" och knalla dem 25 metrarna till Makki, Mattias, och Annas lägenhet. Makki kom yrvaken, och klagande, och öppnade till mig. Jag visade min uppskattnign genom att väcka lägga mig på Anna och Makkis ben så dem vaknade.
klockan var typ 2.

Idag ska jag dricka upp Makkis Sofiero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback