Natttttt

Fy fan vad jag är trött idag. klockan är nu 03.15 och det är full rulle!
Anna står och försöker sig på "sweet home alabama" på Guitar hero, men det går väl sådär. Tvillingarna ligger i sängen och gör allt för att få henne ur balans. Frågar henne alla möjliga frågor.. Hon har klarat psykningarna galant hittills men när Mattias kläckte ur sig att hon skulle säga sin brors mellannamn baklänges, under tiden hon spela, så bröt hon nästan ihop den stackarn.
Idag drack jag 3 öl, kände mig lagom lullig.. tillräckligt för att trycka i mig 1 mcfeast, 1 Qpcheese och nästan 2 pommes.

Tror aldrig jag ätit så mycket i hela mitt liv!


....

Usch jag måste motionera snart.


ohmyfreakinggod Lina och Annelie. Kom till skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback