11 Maj

Nu har jag varit kass med att uppdatera. Men bara för Lina var stark och orkade med de, så ska bannemej jag också göra det.

Nu har jag tänkt igen. Och när jag tänker, så brukar jag inte tänka på så normala saker. Det är ju det som är fördelen med huvet, att det man själv tänker på får ingen annan reda på. Men idag ska jag bjuda på lite grejer. Brainstorma helt enkelt.

Vad är det egentligen med raggning?
nä, det är fan inte min grej iaf. Jag har nog aldrig raggat på någon, för jag vet inte hur man gör och jag pallar inte ta reda på det. Jag anser att om man inte vet, så blir det bara patetiskt om man försöker. Men tjejer minsann dem vet hur man får killar på fall. Dem bara kör upp tuttarna i fejset så har dem kuk för kvällen. Sen har vi dehär med dansen.
Av någon mystisk anledning ska de alltid dansa porrigt med tjejkompisen för att de någonstans fått för sig(av alla amerikanska teenmovies) att detta skulle vara hett. helvete heller... 
Det ser oftast ut som två av Paris Hiltons utsmyckade chiuauor som juckar i otakt. Inte sexigt at all. Men det är ju bara min åsikt.
Att Tjejer alltid lyckas ragga upp en kille är ju tydliga bevis. Att tjejen i fråga ser ut som Fillippa Bark, och killen som Brad Pitt är ju bara ett resultat av att "KuddenÖverHuvetMetoden" fungerar. Och det är vi väl alla glada över?
 
Å seriöst.

vad händer när denna snubbe lyckats dra med sig Fillippa hem? Plagg efter plagg hamnar på golvet och innan man vet orden av det släpps BH:n till marken - och tuttarna likaså. De där fylliga, uppnosiga bomberna börjar snarare likna ett par ledsna mandariner som legat i solen för länge.
Absolut, snubben hade säkert inte klagat i vilket fall som helst,

Killar gillar tuttar!

Tror ni det hade funkat om tjejen haft uringning där bak istället? en fin rumpa är ett måste på en tjej. Jag brukar tänka på hur jag tror den känns.
 
är den mjuk eller lite åt det hårda hållet, är det sån man vill bita i, eller är det sån man vill klappa?, den måste vara klämbar. 
Jag och Makki hade en jävla bra diskussion om rumpor en gång i tiden. Vi gillar mjukisbyxor, för då framhävs rumpans form och dimensioner.
När man ser en riktigt fin och klämbar rumpa så vill man ju veta hur den känns. Borde man inte kunna gå fram och fråga om man kan få sig ett nyp? kan visserligen misstolkas, men om man lägger fram det bra så borde det fungera.

hmm..

rumpor ska behandlas med ömhet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahaha åååh älskar dina tankar ibland!!!

fast så brukar ja också tänka kanske inte om llt de här men ändå täänka o verkligen TÄÄÄNKA

a du fattar

2009-05-12 @ 00:03:50
Postat av: chily

från mej fråån mej haha o inte någpn random bitch!

2009-05-12 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback