12 Maj

Connan ringde mig klockan halv 3 inatt. Han hade precis kommit hem från ett 16 timmars jobbpass och ville snacka av sig. Skitbra nu när jag också jobbar där så man kan snacka lite skit å så.. Jag kunde ändå inte sova, så det var kanon.

efter en timme säger jag : Men du.. ska vi inte fortsätta dehär imorgon istället? vi ska ses om 3 timmar för du ska bli opererad liksom.

"just fan.. det låter ganska logiskt."

så vi la på och fick oss 3 timmar sömn innan vi åkte in till Lund för operation.

Jag blir så otroligt irriterad. Varför skapar dem en sån himmelsk dryck som MER jordgubbäpple (den rosa), om dem inte tänkt göra den i halvlitersformat. Det är typ som att retas? jävla stil tycker jag!
Avgå!

Djurgårdsnötterna fick för sig att börja slåss på flyget hem till råttboet. vad är det liksom?
Avgå!

En idiot fick igår för sig att köra i full fart på fel sida av vägen över öresundsbron. Det slutade precis som vanligt. nuff said.
nä, inte avgå på han!
Avlid!

Idag fick jag en lite rolig räkning från telenor. Jag hade använt det abbonemanget i TVÅ dagar förra fakturamånaden. Då var vi ju i Danmark! Jag skickade 5 sms och pratade i telefon i ca 2,5 min. för smsen blev det 15 kr och för samtalet en femma.
lägg därtill att jag har 199 kr att ringa för.

"Totala avgifter    - 94.22 kr"

.....................?

AVGÅ!

Jag blev skitlakk och sa till mamma att jag skulle stämma dem. När jag lugnat mig Ytterst lite (jag vill skälla ut dem, medans jag hade ångan uppe) så ringde jag till kundservice. Jag bemöts av dehär

"Beräknad kö tid ÄR.... 25 minuter"


VA? 

Avgå som FAN!
Björne, TrollkarlsTobbe, Ruben Rausing, TandFen, Linda Rosing, Evert Taube, Fröken ur , hela jävla högen, AVGÅ!


Fakk detta, jag drar och tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback