15 Maj

Idag vaknade jag i stp, blev körd hem av mamma, sen ringde dansken och ville ha sällskap på korpenmatchen, så jag joinade henne, sen åkte jag hem, käkade, blev hämtad av anna, och nu är jag i stp igen.

Skola imorgon!






En kväll med Makki och Anna.
Nu kommer en del äckliga saker som borde vara cencurerat , men jag känner att chily måste ta del av detta.


ett urval om våra funderingar:

"om jag sprutar mig själv på magen. vad hade hänt om tjejen snortat upp de? typ stopp i näsan?"    (Makkis!)

"Om man tuggar på sagge, kan man inte ta död på dem simmarna då och göra satsen otjänlig?"        (Annas!)

"Om man sprutar en tjej i gumpen, vart tar satsen vägen när det är finito? typ korkar det igen? Eller har gumpen en sorts stupränna?"     (Mickes!)

ändå ganska intressanta frågor.. Vi är säkert jättekonstiga, Men hur kul hade det varit om man inte kunnat prata om allt.

Kommentarer
Postat av: chily

hahah aaaH!

ja vill också vara med sånt snack är så skoj!

fifan ni är bäst !!!

2009-05-16 @ 00:48:36
URL: http://discofever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback