10 November

Jag vill ha ett jobb. Inte här dock. i Åre.

Linas farbror har en lägenhet i mörskil vi kan låna men vi måste ha jobb så jag söker för fulla muggar.



Jag gjorde ett personlighetstest på jobsafari.



jag är tydligen extremt extrovert. Eftersom jag inte har en aning om vad det betyder gav jag mig ut på google! och hitta detta! Citerar:

"Den extroverta är en typiskt social person som gillar att umgås, har många vänner och går gärna på fester. De är impulsiva, lättpåverkade och inte alls rädda för det oplanerade, utan de har en förmåga att ta saker som de kommer.

För den extroverta höjer spänning deras prestation då de gillar utmaningar. I de fall de hoppar av en utbildning beror det ofta på studierna i sig och inget annat.

Deras humor är ofta mer fräck och med en sexuell anspegling.
De är ofta mer sexuellt aktiva än vad de flesta introverta är.

Dessa två vitt skilda personligheter värderas olika runt om i världen. Japaner värdesätter den introverta, medan USA är urtypen för den extroverta personligheten."

 

Jag får ta att jag är mer amerikan är japan. jag höll trots allt på amerikanerna vid slaget om Iwo Jima och jag har inte förlåtit självmordsbombarna sen pearl harbor!

Jag kommer allltid prata negativt om människor som tror sig hamna i himmeln om dem dör för sitt land. Folk får kalla mig vad dem vill men detta är min blogg och det är meningen att den ska spegla den jag är och det  gör den för tillfället.

Jag är mer en Che Guevara än en Göran Persson.

 

Båda mina systrar och min mamma har nu idiotförklarat mig för att jag inte tänker ta vaccinet mot svininfluensan. Jag vägrar.

risken finns att jag får äta upp de men det får jag ta isåfall. I vanlig ordning har det spridits en hel del tramsrykten om vad som kan hända, men jag tror inte på ett dugg av det!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linis :)

Haha, klockrent inlägg hjärtat! Det om Stockholm var också fullbordat korrekt!

2009-11-16 @ 11:16:25
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback