26 November

Oh yes jag verkar ha fått ett fan i en som heter Marcus. Tydligen var han Djurgårdare och en väldigt insatt sådan. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det jag hört på nyheterna, läst på Svenska fans, och diverse fotbollsforum, inte är sant. Det kan tyvärr inte jag hjälpa men mycket av det jag skrev är direkt citerat ifrån olika artiklar så skäll på dem, inte mig. Givetvis förvränger media sanningen men eftersom även jag har trogna Djurgårdssupportrar som nära vänner så är detta bilden jag fått av det hela.
Eftersom jag var ruskigt förbannad när du kommenterade mitt inlägg så tog jag bort din kommentar, något som jag ångrar då jag inte har någon som helst anledning att bortförklara det jag skrev.

Att du avslutar kommentaren med att säga att jag borde skaffa mig mer kött på benen innan jag uttalar mig och avslutar med ett "inside"micke, som du nog missförstått totalt, jag syftar på att det jag skriver kommer från mig och inte att jag är en insider som kan allt om alla före alla andra.

Ett tips till dig är att sluta hänga upp dig på vad folk skriver då ni stockholmare oftast beter er väldigt likt den amerikanska kulturen att alltid veta allt bättre än andra och väldigt sällan kan ta skit. Men det säger jag också då jag verkligen inte tycker om folket från vår kära huvudstad, inget illa menat om dig.



Efter att ha blivit väckt av min käre sambo strax före 10 så kolla jag på teve en stund näre i soffan och drack en mug välling. Snart ska jag till M&M och spela Fifa! sjukt kul och väldigt beroendeframkallande Även om jag hittat typ massor med buggar som gör spelet till oerhert frustrerande för den fotollskunniga, men oerhört mycket roligare för M&M som inte alls är intresserat av sporten i sig.

h

Avslutar med några klassiska citat från Vår gode livsnjutare Kjell!

De e SKIT!
Jävla Plastaskit
Jävla.. skohorn..s!
nnnnuä,.. man kan lia bra SKITA i att köpa ett sånt... jävla skohorn!
Plast e.. Vafaaan de e!
JÄvla plastaskit!
Plast.. passar bara i leksaker!
Sånt jävla mög!
de e SKIT... plast!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback