3 November

Lägg ner anonyma kommentarer! blir tokig.

Min blogg är precis som jag vill och innehåller bara grejer jag står för. Precis som pälsaktivister osv FÅR ha rätt till  sina åsikter så har jag rätt till mina. Och i fallet som mitt tidiare inlägg så är allt för att det är onaturligt.
Likadant med homosexualitet. Vi är skapta som vi är och snopp-snopp metoden producerar inga bebisar. Dock borde man introducera den iden i Kina då det fullständigt skiter ut ungar i det landet.
Äter man inte kött får man inga muskler.

Jag förstår bara inte varför man ska fokusera så jävligt på päls när det finns så facked up mycket mer djurrättsmänniskorna borde koncentrera sig på. Känns som att dem går på Päls för det är ett känsligt ämne då de har lättare att värva sympatier.

Att kasta färg och ägg på pälsat är mycket lättare än att spotta på folk som går med skinnstövlar. Bara för att de som bär päls sticker ut mer. Djur som djur.

Ska vidareutveckla min mening om coop.

Om ni vill rädda djur så borde ni ställa er med gröna tröjor och breda leenden och sprida information om vegetariska alternativ osv.

Kan säga såhär. Hade någon sågat ner mitt jakttorn på min jaktmark som jag betalat för bara för att folk tycker synd om djuren så borde dem gå å lägga sig.
Vad hände när det blev för många rävar? jo skabb. det resulteratde i att alla tog död på varandra istället. Likadant kommer det hända med älgar osv. Det finns ungefär 300 000 älgar i Sverige. Varje år skjuts 100 000. Dem är inte utrotningshotade direkt.

vildsvinsstammen växer nåt så ini helvete. Ett vildsvin får ca 10 kultingar. Låt oss säga att hälften är brudar. Dessa brudar kan få egna kultingar redan året efter. Fattar folk hur mycket mer svin de kommer finnas inom några år?

kul diskussion. kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback