11 Oktober

Idag skar jag sönder min tumme på en väldigt vass kniv, vilket gör att jag har en bandagerad tumme vilket i sin tur gör det väldigt svårt för mig att skriva. Jag är dock väldigt arg, besviken, och ledsen idag.

Sverige förlorade mot Danmark. patetiskt. patetiskt verkligen. Kan någon gissa vem jag skyller på?

Lasseboy. Lars Lagerbäck. avgå.


Förstår inte. det finns inte. det går inte. det är inte möjligt att beskriva hur lite jag känner för den karln. Väldigt gulligt tifo av danskarna innan matchen. Lagerbäck satt fastbunden fram på en vikingabåt. lite charmigt.

Vi sätter in en medelmåtta som spelar i Bröndby på mittfältet före en kille som har grym form och spelar i Birmingham i Premier League. Fel lasse. fel. avgå.


Läste precis att massor med spelare kommer lägga av i landslaget nu.

Henke (yes), Mellberg, Hansson, Taco-Anders.

Kommer ta ett par år att skola in nya killar där. Källström blev ju inte bra förrän han fick fullständigt förtroende och det tog ju bara en 4-5 år sådär. fortsätter det i den takten så har vi inget EM att se fram emot heller.

Lite kul att Lasse ville ha in Elmander så jävla gärna när Sebastian larsson (högermittfältare) gjort fler mål i premier league än honom iår.

Hjärtat mitt har däckat igen. typ 5e gångern sen igår . Hon är så söt så jag vill äta upp henne!

Sverige är inte värda att gå vidare. Även om bollen kanske inte var över linjen så kan vi fan INTE gnälla på oflyt, Ungern och Malta ? kommer ni ihåg dem matcherna? jävla flyt vi hade..

fAce it.
gör man 9 mål på 9 matcher när man möter Malta 2 av dem så är man inte bra, man är kass!
avgå.

Jag vill se Svennis och Hasse Backe som förbundkaptener! Eller varför inte slänga in Jokern Guus Hiddink!

Jag vill se Emir Bajrami, Rasmus Bengtsson, och framförallt PONTUS WERNBLOOM! den killen gillar jag! alltid ett smajl på läpparna och drar sig inte för att kötta nån! sånt spel gillar jag.

Idag märkte man verkligen varför Zlatan inte passar in i landslaget. När han får bollen på kanten så väntar han så otroligt länge med den där 5 meterspassningen snett bakåt. han slår den precis när dansken är på hälarna på honom, bara för att dansken ska lämna en lucka bakom sig som Zlatan sedan kubbar in i! Synd bara att han inte har Xavi å co att leka med. Han har fakking Samuel Holmen och Taco Anders. Det funkar inte! Avgå.

Idag kunde vi inte lita på en stentankad dansk. Även om potentialen tydligen fanns enligt fyrans reporter.

Jag tycker inte Bentner är en superspelare. fan han är bara en Zlatan för 6-7 år  sen. försöker menm lyckas inte! allt han gjorde var en bra pass och då blev de mål...

satan åsså.

Matchens lirare? vilket skämt. Isaksson tommason Zlatan ?

bäst på plan var Poulsen nr 2, varför? jo han var den ända som gjorde mål , eller hur ?


Kommentarer
Postat av: Linis :)

Mitt hjärta, du är så underbar! Jag har haft så enormt roligt med dig så du anar inte. Jag älskar dig!

2009-10-13 @ 11:07:43
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: Linis :)

Kanske lite konstigt att det hamnade under detta bittra inlägg men.. jag älskar dig även om du är bitter :) <3 huhu!

2009-10-13 @ 11:09:13
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback