20 Oktober

Tjabba!

Idag har jag sett på Extreme home makover. Det var om en stackars kille som fått stitt ben bortsprängt i Irak.
Dem stackars amerikanerna hyllade den stackarn som värsta hjälten och sa att det är på grund av hans uppoffrande som amerikanerna kan känna sig säkra. att den stackarn var duktig för han ofrrade sitt stackars ben för sitt stackars Amerika.

that´s bullcrap.

Vad har Irak med USAs säkerhet att göra egentligen? Dem ska inte vara där.

Usa är ett jävla skitland. mer patriotiska människor får man leta efter. Alla stackare som gör lumpen blir skickade till Irak. Fatta vad detta kostar pengar. Irak är inget jävla Ayia napa. Det är ett jävla land. folk blir av med oskulden där.


Inatt drömde jag att Lina sparka mig skithårt på pungen.
Jag blev skitförbannad och sov så långt ifrån henne jag kunde.

Hon kan vara en riktig rackare min kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback