28 Oktober

Igår var jag i Kalmar.

Lite reflektioner:

* Vissa blattar luktar konstigt, har oftast ett aningen gay skratt, och har sinnes dålig humor.
* I Kalmar pratar dem väldigt roligt
* Vägen till Kalmar är den tråkigaste och mest våldtäcktsvänliga vägen som finns!
* Det går snabbare att köra på Kvällen än på dagen
* Fredrikskans är en väldigt kall arena
* Det finns väldigt många byar i småland
* I småland finns det även en hel del skog
* Det finns faktiskt gatukök som tar 92 kr för en hamburgare i Småland
* På fredrikskans tar dem 15kr för en kopp kaffe - som var fesljummen! Gött i kylan.

Varför har jag första meningen understruken?

typ så IGÅRVAR JAG I KÄÄLMAH! HIHIHIHIHIHI

nä så ska vi inte ha de. Jag är cp.


Scones med marmelad och ost är en väldigt bra frukost. Det blir ännu bättre om man dricker Zingo till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback