22 Oktober

Ibland förstår jag mig inte på Malmö FF.

redan när man anställde en helsingborgare som tränare så insåg jag att något var fel. när han senare envisades med 4-2-3-1 som absolut inte fungerade så blev man inte gladare.
avgå.
Nu senast mot IFK såvar läget såhär. MFF dominerade spelet. riktig bra emellanåt.
Jiloan Hamad hade inte varit så lyckosam. Då slänger rollebolle in Agon (Malmös bästa boxspelare) på kanten när vi möter ett lag med 5 mittfältare. jättefel. Många spelare kan man rotera, men fan aldrig en boxplayer. Tänk Inzaghi på vänsterkanten? njee.....avgå
När han senare slänger in Wilton på mittfältet istället för planens bästa spelare RÅP så blev jag orolig. Inte bara för att råp skulle saknas utan också för att det var just Wilton som kom in. Han gör fan inget rätt.

verkligen inget rätt.

avgå.

En sak om domarna. MFF får näst minst frisparkar med sig enligt statistik. Samma statistik säger att MFF ligger tvåa i fairplayligan.
Ja det är inte lätt att va skåning.

varför har vi inte samma läktarkultur som Spanien?
tänk vad roligt att gå på fotboll med sin galna farmor, och hon skriker mer än du! tänk dig att vi får frispark emot oss och innan du hinner säga rollator så hon halvvägs in på plan. Innan du hinner fiska upp pengar till en korv så står hon där med en Fajita och en stor stark i näven.
Tänk dig vad roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback