26 oktober

Idag på vägen hem ifrån mitt  tevetittande med Anna och FJ så kom jag å tänka på en ganska lustig sak. Varför är det skönt med sex? är det inte meningen att det enda syftet är att pippa fram ungar? Vi är faktiskt det enda djuret som finns som har sex mer än vid gravidgörandet. Så onödigt. Så många missfall som fötts helt i onödan.

Mmed missfall menar jag den psykologiska sjukdomen, inte dödfödda. typ hitler, Lasse Lagerbäck och Håkan "jag är en jätecool sjöman wannabe" hellström.

Jag sitter halvnäck i min säng och funderar på om jag ska möblera om i mitt rum litegrann. hade faktiskt inte skadat då ett hjärta flytta in med dunder å brak för ett tag sen och stökade till i mitt galet stökiga rum. Det ligger grejer överallt faktiskt, fast det är nice för jag trivs när det är stökigt.

Jag älskar henne. Allt flyter på som det ska och hon gör mitt liv alldeles underbart!

fjärtlina.

Svininfluensan slog ner som en fisbomb i Sverige och det var ett jävla gnabb om att man skulle vaccinera sig, någon som jag hela tiden varit emot. Med facit i hand var det ett väldigt lyckat beslut då det känns som att fler blivit sjuka av vaccinationen än av själva sjukan. Heja Sverige!


fan ja vill ha pengar! jag söker sönder mig nu.


Imorgon ska jag till Kalmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback